به وبلاگ pm دانلود خوش آمديد

عضويت در وبلاگ
منوي اصلي
صفحه نخست
پست الکترونيک
آرشيو مطالب
فهرست مطالب وبلاگ
پروفایل
موضوعات
دانلود فیلم
دانلود مستند
دانلود بازی
دانلود سریال
دانلود اهنگ
دانلود انیمیشن
دانلود نرم افزار
دانلود کتاب الکترونیکی
اضافات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 32
بازدید هفته : 107
بازدید ماه : 105
بازدید کل : 38490
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

آخرین مطالب
طراح قالب

Template By: NazTarin.Com

تبلیغات

دانلود زیباترین کارتون های کلاسیک Walt Disney

دانلود
زیباترین کارتون های کلاسیک Walt Disney

همه شما عزیزان با کارتون های زیبای قدیمی آشنا هستید.کارتون های مثل سیندرلا، پینوکیو و ... که با دیدنشان خاطرات بچگی برایمان زنده می شوند.امروز برای اولین بار در بین سایت های ایرانی  30 کارتون قدیمی را به صورت یکجا و با لینک مستقیم ،از شرکت والت دیسنی برایتان آماده کرده ایم.کارتون ها به صورت XviD  و با کیفیت DVD می باشند .میهن دانلود این عیدی را به شما عزیزان تقدیم می کند تا در ایام نوروز خاطرات کودکی را مرور کنید

برای مشاهده اسم کارتون ها و دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط M.R-P.J در سه شنبه 21 تير 1390برچسب:, در ساعت 14:22 | |
دانلود تمامی قسمت های مجموعه کارتون تام و جری Tom Jerry Full Episode

 
دانلود
تمامی قسمت های مجموعه کارتون تام و جری Tom & Jerry Full Episode

تمامی 210 قسمت اضافه شد.

 باز هم یک سورپرایز دیگر برای همه هموطنان و دوستداران pm دانلود.همه شما عزیزان در هر سن و جنسیتی که باشید تا به حال بارها کارتون تام و جری را دیده اید.کارتونی که هر سلیقه ای را به خود جذب می کند و برای لحظاتی لبخند را بر لب های بینندگانش می نشاند.ماجرای موش و گربه بامزه ای که 70 سال از عمرشان می گذرد.شاید باور نکنید اما این مجموعه کارتون  در بیش از 210 قسمت مجموعه ای و سینمایی تهیه شده است
بار دیگر افتخار داریم برای اولین بار  تمامی 210 قسمت این کارتون زیبا را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار دهیم
تماشای این کارتون‌های سریالی را مدیون شخصیت هایی به نام ژوزف باربارا و ویلیام هانا هستیم.  ویلیام از دوران جوانی به فکر ساخت انیمیشن بود و تمام وقت خود را صرف تهیه کارتون‌های جالب و دیدنی همچون تام و جری، فلیندکستون و یوگی و دوستان کرد.هانا و باربارا یک تیم انیمیشن‌سازی را ترتیب دادند و اولین کارتون تام و جری را در سال 1940 تهیه کردند که با ساخت و پخش این کارتون از سوی انجمن فیلمسازان انیمیشن مورد تقدیر قرار گرفتند و جایزه آکادمی بهترین کارتون‌های دنیا را از آن خود کردند.هانا و باربارا مسابقه‌ای برای انتخاب نام این موش و گربه برگزار کردند و سرانجام «جان کر» که خود انیماتوری ماهر بود، نام «تام و جری» را پیشنهاد داد. او از اصطلاحات جنگ جهانی اول استفاده کرد. در این دوران هر سرباز انگلیسی تامی ‌و سرباز آلمانی جری نامیده می‌شدندویلیام‌هانا در سال 1910 به دنیا آمد. او در  سال 2001 بر اثر سرطان حنجره در نود سالگی چشم از دنیا فرو بست. ژوزف باربارا نیز در  18 دسامبر 2006 در سن ۹۵ سالگی و دراثر عوارض ناشی از کهولت، در گذشت.روح این دو هنرمند شاد باد....

تام و جری در سه فصل به شرح زیر تهیه شده اند:
1. William Hanna and Joseph Barbera's Stage (1940-1958; Seasons 1 and 2)
2. Gene Deitch's Stage (1961-1962, first part of season 3)
3. Chuck Jones' Stage (1963-1967, second part of season 3)

کیفیت XviD  فرمت AVI رزولیشن 680*460

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط M.R-P.J در سه شنبه 21 تير 1390برچسب:, در ساعت 14:19 | |
دانلود تمام قسمت های مجموعه کارتون پت و مت Pat Mat Full Episode

دانلود تمام قسمت های مجموعه کارتون پت و مت Pat & Mat Full
Episode
تمام 78 قسمت اضافه شد.
پس از استقبال شما عزیزان از مجموعه کارتون های قدیمی مخصوصا تام و جری ، این بار افتخار داریم تمام 78 قسمت کارتون زیبای پت و مت را برای شما آماده کنیم
پت و مت (نام اصلی در زبان چک Kuťáci,... a je to!, Pat a Mat) انیمیشنی می‌باشد که با استفاده از تکنیک لحظه‌ای (حرکت-توقف) در کشور چک ساخته‌شده‌است. این انیمیشن دارای دو شخصیت به نام‌های پت و مت می‌باشد که توسط Lubomír Beneš و Vladimír Jiránek ساخته‌شده‌است.
این انیمیشن دو کاراکتر را نمایش می‌دهد که دچار مشکلات به وجودآمده توسط خود می‌شوند و سعی در تصحیح اشتباهات با استفاده از تمامی وسایل ممکن و غیرممکن و خرده‌ریز می‌کنند که نتیجتأ مشکلات جدیدی به وجود می‌آید. نهایتأ هر دو اقدام به حل مشکل با روشهایی عجیب و غریب می‌کنند.
نکتهٔ خنده‌دار این مجموعه جایی می‌باشد که علاوه بر خنده‌دار بودن نمایش، دیدگاهی خوش‌بینانه نسبت به زندگی را ارائه می‌دهد. این دو شخصیت رویایی هرگز با به وجودآمدن مشکلات جدید دلسرد نمی‌شوند و مشکل را با روشهای تخیلی و نامتعارف حل‌می‌کنند.
این مجموعه همین‌طور به‌خاطر موسیقی زیبایش که توسط پیتر اسکومال ساخته‌شده‌است خاطره‌انگیز می‌باشد.
این دو کاراکتر نخست در سال ۱۹۷۶ میلادی در فیلم کوتاهی به‌نام Kuťáci (در انگلیسی The Tinkers) ظاهر شدند. بعدأ، این دو در فیلم‌های کوتاه بیشتری ظاهرشدند و سریالهای تلویزیونی خود را به نام... a je to (به انگلیسی... And that's it) ساختند. این دو شخصیت در سال ۱۹۸۹ میلادی پت و مت نامیده‌شدند و این برنامه نیز به نام آنان نامیده‌شد.این مجموعه کم‌کم بین تمامی گروه‌های سنی محبوب‌شد. هرچندکه در چکسلواکی سابق ٬ ۳۵ قسمت اولیه این مجموعه تنها برای کودکان در فرمت‌های ۷ دقیقه‌ای تولیدشده‌بود.
این مجموعه در سراسر دنیا محبوب‌گشت و کشورهای سوئد ٬ لهستان ٬ یوگوسلاوی ٬ ایسلند ٬ آلمان ٬ سوئیس ٬ برزیل ٬ فنلاند ٬ هلند ٬ کرواسی ٬ نروژ ٬ ایران ٬ مجارستان و چند کشور دیگر آن را نمایش‌دادند.
در سال 1993میلادی، درزمانیکه چکسلواکی به چک و اسلواکی تقسیم شد، لوبومیر بنس (Lubomír Beneš) -که درسال ۱۹۹۵ فوت‌کرد- استودیوی خود را به نام AIF Studio در پراگ (تولید) و زوریخ (بازاریابی، فروش) افتتاح‌کرد و با تیم جدید خود ۱۴ قسمت دیگر از این مجموعه را تولید و تمامی ۴۹ قسمت را راهی بازارهای جهانی کرد.
برای رفاه شما عزیزان در لینک ها به صورت 10 قسمتی آماده دانلود شده است و هر روز قسمت های جدید اضافه خواهد شد.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.
 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط M.R-P.J در سه شنبه 21 تير 1390برچسب:, در ساعت 14:17 | |
دانلود سری کامل کارتون به یادماندنی گوریل انگوری The Great Grape Ape Full Episode

 
 دانلود سری
کامل کارتون به یادماندنی گوریل انگوری The Great Gape Ape
 

تمام 32 قسمت اضافه شد.

به دلیل درخواست های فراوان شما عزیزان در مورد قرار دادن کارتون های قدیمی، این بار نیز کارتون گوریل انگوری را به صورت زبان اصلی و با کیفیت بالا برای شما آماده کردیم.این کارتون 32 قسمت دارد که قسمت 30 آن در اینترنت پیدا نشد و بقیه قسمت ها به مرور اضافه خواهد شد.امیدواریم با دیدن این مجموعه خاطرات ایام کودکی شما عزیزان بار دیگر زنده گردد.
نمایش گوریل انگوری (به انگلیسی: The Great Grape Ape Show) مجموعه کارتونی محصول هانا-باربرا بود که در سال‌های ۱۹۷۵ (میلادی) تا ۱۹۷۸ (میلادی) از شبکه ABC آمریکا پخش می‌شد.گوریل انگوری و بیگلی بیگلی در سفرشخصیت اصلی این کارتون یک گوریل ۴۰ فوتی است که عاشق انگور است. این شخصیت بعد از هر صحبتی که می‌کند کلمهٔ انگوری را دو بار تکرار می‌کند.(Grape Ape, Grape Ape) او همراه یک سگ به نام بیگلی بیگلی (Beegle Beagle) و روی سقف ماشین او به کشورهای مختلف جهان سفر می‌کند و در این سفر با ماجراهای مختلفی رو برو می‌شود.
در ایران به جای گوریل انگوری و به جای بیگلی بیگلی اصغر افضلی گویندگی کرده اند.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط M.R-P.J در سه شنبه 21 تير 1390برچسب:, در ساعت 14:15 | |
دانلود سری کامل کارتون کاپیتان سوباسا در راه جام جهانی Captain Tsubasa Road To 2002

 

دانلود سری کامل کارتون کاپیتان سوباسا در راه جام جهانی Captain Tsubasa
Road To 2002
 
زیرنویس فارسی اضافه شد

حجم هر قسمت حدود 250 مگابایت می باشد.

تمام 52 قسمت اضافه شد.

داستان این مجموعه بر پایه زندگی یک فوتبالیست نوجوان ژاپنی به نام سوباسا اُزارا می‌گردد.
کاپیتان سوباسا یک مانگای پرطرفدار و قدیمی است که توسط یویچی تاکاهاشی ( Yoichi Takahashi ) در سال ۱۹۸۱ نوشته شده است. این مانگا داستان پسرکی نوجوان را روایت می‌کند که عاشق فوتبال است و آرزو دارد که با پیراهن تیم ملی ژاپن جام جهانی را بدست آورد. این نوجوان سوباسا اوزارا ( Tsubasa Ozora ) نام دارد که معنی نامش به فارسی می‌شود "بال‌های بزرگ آسمان". سوباسا اوزارا دانش آموز دوران ابتدایی ژاپنی است که عاشق فوتبال است و آرزو دارد روزی در جام جهانی برای ژاپن قهرمان شود. او با مادرش در ژاپن زندگی میکند، درحالی که پدرش کاپیتان کشتی است و دور دنیا دریانوردی می کند.
سوباسا اوزورا با لقب سوکر نو موشیگو ( Soccer no Moshigo ) که به معنی "فرستاده شده از بهشت فوتبال". وقتی او هنوز فقط یک سال داشته، در حالی که با توپ فوتبال بازی می کرده به دنبال توپ جلوی اتوبوس می رود. در آن لحظه توپ فوبتال را بغل می‌کند و تصادف میکند، اما توپ فوتبال مانع از برخورد شدید اتوبوس با او می‌شود و مانند بالشتک هوا عمل می‌کند و او را به سمتی پرت می کند، ولی پس از چند ثانیه سوباسا دوباره به همراه توپش از زمین بلند می شود.
کارتون جذاب و دوست داشتنی فوتبالیست‌ها را حتماً به یاد دارید، کارتونی که علاوه بر ایران در بسیاری از کشورهای جهان به نمایش در آمد و علاقمندان بیشماری به دست آورد.این مجموعه بر پایه زندگی نوجوان فوتبالیستی از کشور ژاپن به نام سوباسا اوزارا ساخته شده است . سوباسا شدیدا عاشق فوتبال است او حتی در خواب هم می بیند که با تیم ملی ژاپن در جام جهانی پیروزیهای زیادی کسب می کند.او توپ فوتبال را دوست خود می داند..حقیقتا زمانی که او خیلی جوان بود هر کسی که بازی او را می دید از سرعت، استقامت، قدرت دریبل و قدرت ضرباتش متحیر می شد. سوباسا با مادرش در ژاپن زندگی می‌کند و پدر او یک کاپیتان کشتی است که اغلب در مسافرت به سر می برد. در شروع داستان سوباسا با دختری به نام Sanae که از علاقمندان به فوتبال و طرفداران تیم مدرسه Nankatsu آشنا شد و این آشنایی باعث شد تا خیلی زود با Wakabayashi ملاقات کند، دروازه بانی که از استعداد بی نظیری بر خوردار بود و هیچکس از ورزشکاران آن شهر نی توانستند به او گل بزنند، حتی با توپ راگبی و بیسبال ! و سر انجام Roberto Hongo بهترین بازیکن برزیلی که دوست پدر سوباسا بود مربی سوباسا شد و دید او را نسبت به فوتبال حرفه‌ای بهبود بخشید.
بی گمان برترین رقیب سوباسا و واکی بایاسی در ژاپن کسی نبود جز: Kojiro Hyuga کسی که به خاطر کمک به خانواده اش می خواست یک فوتبالیست حرفه‌ای شود، او بسیار فرد محکم، پر قدرت و کله شقی بود که می خواست در هر بازی پیروز باشد. برترین رقیب او در برزیل کارلوس سانتانا و در اروپا لیبایو و کارل هاینز اشنایدر است
 در این مجموعه زمان آن رسیده است که تیم ملی ژاپن با تیم هلند مسابقه دارد و داستان درباره بازیکن باهوش فوتبال سوباسا اوزارا ، بهترین دروازه بان گنزو واکی بایاشی و نوک حمله پر افتخار و قوی کوجیرو هیوگا می باشد که شخصیت های اصلی قوی و حرفه ای و مشکلات آن ها و راه یابی عالی و تحسین بر انگیز آن ها برای تبدیل شدن به فوتبالیست های حرفه ای در اروپا می باشد

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط M.R-P.J در سه شنبه 21 تير 1390برچسب:, در ساعت 14:12 | |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 19 صفحه بعد

درباره وبلاگ

بزرگترین سایت دانلود رایگان
آرشيو
تير 1390
آمار
روز بخير كاربر مهمان!
آمار بازديدها:
افراد آنلاين:
تعداد بازديدها:

مدير سایت :
M.R-P.J
لينكستان
taylor swift
@بزرگترین سایــــت دانلود @
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود pm و آدرس pmdownload.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com


لينكدوني

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

آرشيو پيوندهاي روزانه


CopyRight| 2009 , pmdownload.LoxBlog.com , All Rights Reserved
Powered By Blogfa | Template By: LoxBlog.Com