به وبلاگ pm دانلود خوش آمديد

عضويت در وبلاگ
منوي اصلي
صفحه نخست
پست الکترونيک
آرشيو مطالب
فهرست مطالب وبلاگ
پروفایل
موضوعات
دانلود فیلم
دانلود مستند
دانلود بازی
دانلود سریال
دانلود اهنگ
دانلود انیمیشن
دانلود نرم افزار
دانلود کتاب الکترونیکی
اضافات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 83
بازدید ماه : 81
بازدید کل : 38466
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

آخرین مطالب
طراح قالب

Template By: NazTarin.Com

تبلیغات

دانلود نرم افزار Cowon JetAudio v8.0.15.1900 Plusز

دانلود نرم افزار Cowon JetAudio v8.0.15.1900 Plus
حتمآ شما برای پخش فایلهای صوتی و تصویری موجود در کامپیوتر خود از نرم افزار های مختلفی استفاده می کنید. امروز در سایت میهن دانلود پلیری را برایتان آماده کرده ایم که در زمینه پخش فایل های مالتی مدیا بسیار پر طرفدار است. نرم افزار JetAudio با پشتیبانی کامل از تمامی فرمتهای موسیقی، از چند سال پیش و در حال حاضر به یکی از پر طرفدارترین پلیرهای پخش موزیک در جهان تبدیل شده است. این نرم افزار محصول شرکت Cowon آمریکا می باشد و شما با استفاده از آن به راحتی می توانید موزیک های مورد نظرتان را با هر فرمتی که باشند اجرا کنید و به آنها گوش دهید. داشتن محیط بسیار زیبا ، امکان استفاده از چندین اسکین مختلف ، قابلیت تبدیل فایل های صوتی و تصویری به یکدیگر ، ظبط صدا ، بریدن و چسباندن فایل های صوتی و تصویری ، رادیو آنلاین و ... از جمله ویژگی این پلیر بسیا خوب به شمار میرود. همچنین این برنامه علاوه بر پشتیبانی از تمام فرمتهای موزیک قادر است تا چند فرمت فایل ویدیوی نظیر AVI, MPG, MPEG, WMV و ... را پخش نماید.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرماييد ...

JetAudio_v8.0.8.1500_Plus_[www.MihanDownload.com]-2.jpg
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط M.R-P.J در سه شنبه 21 تير 1390برچسب:JetAudio,نرم افزار,نرم افزار جديد,دانلود,دانلود موزیک پلیر,دانلود نرم افزار,دانلود نرم افزار 2010,دانلود نرم افزار Cowon JetAudio v8,0,15,1900 Plus,دانلود نرم افزار JetAudio,دانلود نرم افزار مالتی مدیا,دانلود نرم افزار پلیر,دانلود نرم افزار پخش فیلم,دانلود نرم افزار پخش فایل های ویدیویی,دانلود نرم افزار پخش فایل های صوتی,دانلود نرم افزار جديد,دانلود ویدیو پلیر,دانلود اخرين ورژن نرم افزار,دانلود جديد ترين نرم افزار,دانلود رايگان,دانلود رايگان نرم افزار,سايت دانلود نرم افزار, در ساعت 13:21 | |
دانلود اسکرين سيور آتش فانتزي Fantastic Fire Screensaver

دانلود اسکرين سيور آتش فانتزي Fantastic Fire Screensaver
در اين پست وب سايت ميهن دانلود يکي از نرم افزارهاي زيبا ساز ويندوز را برايتان آماده کرده ايم. نرم افزار Fantastic Fire Screensaver يک اسکرين سيور بسيار زيبا مي باشد که تصاويري فانتزي از زبانه کشيدن آتش را در کامپيوتر شما نمايش مي دهد. در اين اسکرين سيور 7 مدل از آتش هاي فانتزي به شکل هاي متنوع قرار دارد که در هنگام اجراي اسکرين سيور مي توانيد آنها را مشاهده کنيد. همچنين يکي از وِيژگي هاي اين اسکرين سيور کاهش مصرف برق در حالت استراحت سيستم مي باشد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرماييد ...

برخي از ويژگيهاي اين اسکرين سيور:
-

داشتن محيط کاملآ سه بعدي.


-

کاهش مصرف برق.


-

پخش موزيک آرام پخش در هنگام اجراي اسکرين سيور.


-

سازگار با ويندوز هاي مختلف.


-

و ...


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط M.R-P.J در سه شنبه 21 تير 1390برچسب:نرم افزار,نرم افزار جديد,دانلود,دانلود محافظ صفحه نمايش,دانلود نرم افزار,دانلود نرم افزار 2010,دانلود نرم افزار اسکرين سيور,دانلود نرم افزار جديد,دانلود اخرين ورژن نرم افزار,دانلود اسکرين سيور,دانلود اسکرين سيور فانتزي,دانلود اسکرين سيور آتش فانتزي Fantastic Fire Screensaver,دانلود اسکرين سيور اتش,دانلود اسکرين سيور اتش فانتزي,دانلود اسکرين سيور براي کامپيوتر,دانلود جديد ترين نرم افزار,دانلود رايگان,دانلود رايگان نرم افزار,سايت دانلود نرم افزار, در ساعت 13:20 | |
دانلود نرم افزار ساخت عکس هاي خنده دار Caricature Studio v6.6.12.526

دانلود نرم افزار ساخت عکس هاي خنده دار Caricature Studio v6.6.12.526
در اين پست وب سايت ميهن دانلود نرم افزاري را با عنوان Caricature Studio برايتان آماده کرده ايم. اين نرم افزار ميتواند عکس هاي معمولي شما را تبديل به کاريکاتورهاي بسيار خنده دار نمايد. در اين برنامه ابزارها و قالب هاي آماده اي قرار دارد تا شما خيلي راحت بتوانيد يک عکس ساده را تبديل به يک کاريکاتور بامزه کنيد. در واقع ابزارهايي مثل کشش، فشرده سازي، بر آمده کردن و ... به شما کمک مي کنند تا مثلآ بيني دوستتان را در عکس برآمده کنيد و يک عکس خنده دار از او بسازيد. همچنين ابزارهاي ديگري نيز در اين برنامه وجود دارند که ميتوان از آنها براي ساخت عکس هاي خنده دار استفاده کرد براي نمونه ابزار بسيار جالبي در اين نرم افزار قرار دارد که متوانيد از آن براي بريدن سر يک شخص و چسباندن آن در بدن اشخاص معروف مانند يک بازيگر در هنگام عبور از فرش قرمز يک فيلم استفاده کنيد.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

دانلود نرم افزار ساخت عکس هاي خنده دار Caricature Studio v6.6.12.526
برخی از ویژگیهای این نرم افزار:
-

قابليت ساخت تصاوير خنده دار و طنز.


-

تبديل عکس هاي معمولي به کاريکاتور.


-

داشتن ابزارهاي مختلف ويرايش چهره در عکس.


-

امکان قرار دادن عکس يک فرد در مجله هاي جعلي.


-

سازگار با ویندوز های مختلف.


-

و ...


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط M.R-P.J در سه شنبه 21 تير 1390برچسب:, در ساعت 13:17 | |
مشاهده انواع فایل ها با نرم افزار قدرتمند MegaView 12.0.0.301

MegaView نام نرم افزار همه فن حریفی است که بعد از بارگزاری و کار کردن با آن متوجه خواهید شد یکی از قدرتمدترین نرم افزارهای مدیریتی و پخش کننده را در اختیار دارید که می توانید از تمامی امکانات موجود در ان تنها با کلیکی ساده بهره مند شوید. این نرم افزرا یک بسته نرم افزاری جامع و کامل در زمینه پخش تصاویر ، فایلهای مولتی مدیا و فرمت های نوشتاری و Office می باشد. به طور کلی می توان گفت که بوسیله این نرم افزار قدرتمند شما قادر خواهید بود تا انواع فرمتهای صوتی ٬ تصویری ٬ فایلهای آفیس ٬ پاورپوینت ٬ صفحات وب ٬ فایلهای PDF و تقریبا هر فرمتی که در سیستم خود دارید را مشاهده کرده و از امکانات این نرم افزار لذت ببریید. چنانچه در سیستم خود فایل تصویری و یا مولتی مدیا نیز دارید و از سردرگمی آنها خسته شده ه اید ، می توانید مدیریت و مرتیب کردن آنها را به MegaView بسپارید و به این سر درگمی خاتمه داده ، فایلهای خود را سر و سامان دهید. به کمک این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا تصاویر را در کامپیوتر خود مدیریت و سازمان دهی کرده ، چنانچه لازم بود آنها را ویرایش کرده ، و همچنین قادر خواهید بود فایلهای اجرایی مالتی مدیا از آنها ساخته و در نهایت آنها را در سی دی و یا دی وی دی مورد نظر خود آرشیو کنید.


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط M.R-P.J در سه شنبه 21 تير 1390برچسب:, در ساعت 13:15 | |
دانلود Call Filter Pro v1.1.5 ساخت لیست سیاه و محدود کردن تماس ها و پیامک های ورودیز

http://p30world.com/p30images/2/1390/20.4/callfil.jpg

نرم افزار آندروید

Call Filter Pro نرم افزار کاربردی برای جلوگیری از تماس ها و پیامک های ناخواسته در گوشی های آندروید می باشد. شما توسط این نرم افزار می توانید تنظیماتی را به منظور جلوگیری از دریافت تماس یا پیامک از یک شماره انجام دهید.

بدین ترتیب اگر شماره ای در لیست سیاه شما باشد و تماس بگیرد، می توانید تنظیم کنید که اطلاع رسانی نشود یا اینکه رد تماس شود و کارهای دیگر ...

نرم افزار Call Filter Pro بروی گوشی های آندروید نسخه 1.6 به بالاتر قابل نصب است.


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط M.R-P.J در سه شنبه 21 تير 1390برچسب:, در ساعت 13:11 | |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 19 صفحه بعد

درباره وبلاگ

بزرگترین سایت دانلود رایگان
آرشيو
تير 1390
آمار
روز بخير كاربر مهمان!
آمار بازديدها:
افراد آنلاين:
تعداد بازديدها:

مدير سایت :
M.R-P.J
لينكستان
taylor swift
@بزرگترین سایــــت دانلود @
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود pm و آدرس pmdownload.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com


لينكدوني

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

آرشيو پيوندهاي روزانه


CopyRight| 2009 , pmdownload.LoxBlog.com , All Rights Reserved
Powered By Blogfa | Template By: LoxBlog.Com